СЦЕНАРІЙ ВИПУСКОГО РАНКУ «ЙДЕМО ДО ШКОЛИ»
Квест для вихованців старшої групи (2021 рік)
Мета: сформувати в дітей уявлення про наступний етап їхнього життя (вступ до школи); виховувати в малят почуття любові та вдячності до дитячого садка та всіх його працівників; удосконалювати творчі вміння вихованців (декламація, музично-рухові навички тощо).
Звучить урочиста музика
Виходять 2 ведучі
1 Ведуча: Весна… Хвилювання… Усмішки і квіти…
І хоч не лунає останній дзвінок -
У нас випускний, підросли наші діти,
І в школу малят проводжає садок.
2 Ведуча: Вітаємо день у весняній красі!
І як же тепер не радіти:
Дивіться на нас і пишайтесь усі -
До залу ідуть наші діти!
Вхід дітей з іграшками під пісню «Дошкільний бал» Танцювальна композиція «Прощайте, іграшки»
(в кінці кладуть іграшки біля центральної стіни)
Діти:
1. Гарний одяг і зачіски модні,
Сльози і усмішки поряд цвітуть
Це садок проводжає сьогодні
Нас в цікаву, незвідану путь!
2- Букети, музика, вірші
І світлий від усмішок зал.
Це все для нас, випускників,-
Сьогодні наш останній бал!
3.- Час до школи вирушати,
Буде перший наш урок.
Але шкода розлучатись
Із тобою, наш садок!
4.- Прощавай, садочок любий, Наш веселий, рідний дім
Жаль тебе, та ми не плачем
Скоро нам до школи всім.
5.- Ми розумні і кмітлив,і
Хоч і трошки бешкетливі.
Ми дружні, веселі - радійте за нас,
Бо ми вирушаємо всі в перший клас!
6.- Тож хай пісня починає
Бал чудовий випускний.
Ми для тебе заспіваєм,
Наш садочок дорогий!
Пісня «Тік- так» (сідають)
Ведуча: Дитинство починається з садочку,
Де Іграшок багато і пісень.
Тож граючись, ви всі не помічали,
Як час іде і кожен з вас росте.
Діти покажіть мені, який настрій у вас?
Діти: Ось такий! (показують 2 великих пальці вгору)
Ведуча: Діти, в цей святковий день я пропоную нам вирушити в подорож до Країни Знань. Згодні?! І ще скажу вам по-секрету,- щоб потрапити до першого класу, нам потрібно знайти одне чарівне слов-код, яке є для діток перепусткою до школи. Але справа в тому, що це наше головне чарівне слово десь заховав злий чаклун,і щоб його знайти, треба виконати всі завдання і здолати всі перепони! Тому наша подорож буде важкою, і це під силу тільки сміливим, дружнім та креативним дітям. З вами будуть найцінніші скарби – це знання, дружба, честь і відвага! То ж згодні?
Діти: Так! Ведуча: - А як же нам дістатися до Країни Знань?! У кого б це запитати? А давайте покличемо Леді Баг і Супер-Кота! Ці Супергерої нам точно допоможуть. Згодні?! Тож кличемо їх!
Діти: Леді Баг до нас прийди і до школи проведи!
Звучить музика, забігають Леді Баг і Супер- Кіт:
Леді Баг- Доброго дня вам, мої хороші! Вітаю вас! Я – Леді Баг! Я завжди першою поспішаю на допомогу! Супер- Кіт - А я- Супер- Кіт! Ви нас впізнали? Привіт! Привіт! Усім привіт! Ви нас покликали, - і ось ми тут! Що у вас трапилось?
Ведуча – Вітаємо вас! Леді Баг, Супер Кіт, ви допоможете нам виконати всі завдання і знайти слово-код, щоб Першого Вересня піти до школи в перший клас?
Леді Баг- Ну зрозуміло, що допоможемо! Ось ми для вас принесли чарівний кошик, а в ньому ви знайдете підказки як і куди вам іти. (Чарівна музика)
Ведуча: Дякуємо! А давайте заглянемо, що в ньому? (виймає мапу. Прикріплює її на великий мольберт)- То що, вирушаємо в подорож? На чому ж ми поїдемо?
Супер- Кіт –(виймає з кошика кермо)- Ось кермо. Ми вирушаємо на автомобілі. Поїхали!
Руханка «Бібіка» (муз. Н. Маковецької)
(під музику діти вирушають на Станцію «Дитинство»)
Супер-Кіт - «Станція Дитинство»!(сіли)
Ведуча: Ось ми і приїхали на «Станцію «Дитинство» Що таке дитинство? Усмішка і казка,
Що ж воно насправді? Це – дорослих ласка.
На центр залу виходять хлопчик і дівчинка.
1.-Наступає врочиста хвилина,
Затанцюєм прощальний танок.
Тобі дякує кожна дитина,
Наш улюблений, рідний садок!
2.-Що таке дитинство?
Іграшки та ігри, жарти і розваги,
В дитсадку чекали зранку тут на нас.
А сьогодні, друзі, ми для вас танцюємо «Кришталевий вальс» тут в останній раз.
«КРИШТАЛЕВИЙ ВАЛЬС»
Ведуча: Діти, погляньте яка велика іграшка, здається в неї щось є для нас. А ось ми й знайшли першу цифру для кодового слова. Діти, яка це цифра?
Діти: ОДИН!
Ведуча: Молодці, справились з завданням. Та треба вирушати далі, на
слідуючу станцію. Взяли кермо, поїхали!
(Під музику «Бібіка» діти продовжують подорож до «Станції «Загадкова») . Супе- Кіт:- «Станція Загадкова» Тут нас чекають загадки про школу. (діти сіли) Леді Баг: Важка ця задача, та я впевнена ви справитесь з цим, малята.
- Ось і загадки:
1)-Великий будинок у місті стоїть,
Та завжди, як вулик бджолиний, шумить.
Як чаша, він повний знаннями,
Ласкавий будинок цей з нами.(Школа)
С/Кіт-2)Хто скликає на урок?
То гучний шкільний…(Дзвінок)
Л/Баг-3)-З нам подружить кожен з вас,
Як піде у перший клас.
Бо хоч завжди він мовчить,
Та читати вас навчить! (Буквар)
С/Кіт-4)-Дерев'яний та довгенький,
Маю носик я гостренький.
На білому слід лишаю
І всіх діток потішаю.(Олівець)
Ведуча: - Леді Баг, Супер Кіт, Хочу вас я перервти, Бо наші дівчатка хочуть вам заспівати!
Пісня дівчаток «Хочу до школи»
Л/Баг- Ой, молодці,як гарно заспівали, мені дуже сподобалось! А у нас залишились ще складніші загадки, ви їх нізащо не відгадаєте! 5)-Виводить букви і слова
Усім потрібна штучка.
В руці виблискує здаля
Зручна учнівська …(Ручка)
С/Кіт-6)-Всім про все вона розкаже
І малюночки покаже.
Усіх розуму навчить,
Хоч сама завжди мовчить.(Книга)
Л/Баг-7)-Книжечки маленькі,
Аркуші біленькі.
В них вчимося ми писати,
І складати, і віднімати.(Зошит)
С/Кіт-8)-А у мене є торбинка,
Зошитам й книжкам хатинка,
Ще й пенал туди кладу,
Як до школи я іду.
(Ранець чи Портфель)
Ведуча: А відгадайте ще й мою загадку! Шия, хвіст і голова
Наче лебідь цифра …2 (два)
Ведуча: Ось ми і знайшли другу кодову цифру 2. Тож вирушаємо до наступної станції. Поїхали!
(Під музику пісні «Бібіка» діти продовжують подорож. Звучить об’ява
Супер- Кіт: «Станція Мрія»! (сідають) Погляньте діти, яка цікава станція, «Станція «Мрія»! Ми з вами потрапили на дивну, чарівну, загадкову станцію де здійснюються всі бажання! На ній діти можуть помріяти і уявити,- ким би вони хотіли стати коли виростуть.
Діти:1.- Мрію стати капітаном, пароплавом керувать.
2.- Ну, а я над океаном літака пілотувать.
3.- Я розумним і сміливим космонавтом хочу стать.
4.- Ну, а я на скрипці дзвінкій, краще всіх навчуся грать.
5.- Свій будиночок моделей я відкрию для жінок,
Буду шити їм наряди і робить кінозірок.
6.- Хочу бути кухарем.
Накормлю я всіх борщем.
Напечу ще пампушОк,
Засолю сала шматок.
А як буду я дорослим,
Та відкрию ресторан.
Приготую суші, роли,
Італійську піццу вам.
7.- Я-банкір, мої хороші,
Знаю всім потрібні гроші.
Я рахунок грошам знаю,
Їх у банку зберігаю.
8-. Якщо крадій потрапить в банк,
То вмить я відшукаю.
Безстрашний я агент 102,
Мене тут кожен знає.
9-. Я - модель відома всюди,
Будуть знати мене люди.
На подіумі буду працювати,
Щоб моду усім показати.
10-. Зіркою я мрію стати
На великій сцені виступати.
Буде музика грати.
І я буду танцювати.
Ведуча:-Недарма в садок ходили і навчались недарма, Справжніми зірками стали, -в перший клас іти пора.
А зараз ми пограємо в гру «Вгадай свою професію». Перед вами лежать квіточки з картинками до різних професій.Під музику ми квіти оббігаємо, а коли музика припиниться,- кожен візьме до рук квіточку, підніме вгору, покаже всім і назве и свою професію, що на квіточці.Першими грають дівчатка. Дугий раз – Хлопчики.
ГРА «ВГАДАЙ СВОЮ ПРОФЕСІЮ»
Ведуча: А що за професія на моїй квіточці? А у мене тут заховалось щось цікаве! А ось і цифра, назвіть яка це цифра?
Діти: ТРИ!
Ведуча: Мріють дівчатка стати співачками і виховательками, мріють хлопчики стати поліцейськими і військовими. А про що ж, цікаво, мріють батьки майбутніх школярів? Зараз хлопчики нам цей секрет відкриють!
ВЕСЕЛІ ЧАСТІВКИ (хлопчики)
Леді Баг:- Молодці, справились з завданням. Та треба вирушати далі, на слідуючу станцію. Взяли кермо, поїхали!
(Під «Бібіка»діти поїхали.Звучить об’ява«Станція ТАНЦЮВАЛЬНА»
Супер- Кіт:-«Станція«Танцювальна» (діти залишаються стояти) Леді Баг: Ось ми і приїхали до нової станції, яка має назву «Танцювальна». Я дуже люблю танцювати! А ви? Ви знаєте веселий танець «Чіка-ріка»? Затанцюємо!
ТАНЕЦЬ «ЧІКА-РІКА»
Супер-Кіт:- Шестирічки! Що й казати! Вміють гарно танцювати!
Ой які ж ви молодці, Ну найкращі діти ці!
Ведуча: - Діти нам потрібно знайти цифру-код. Давайте пошукаємо десь тут вона захована. (Знаходять у Леді Баг на жучку- сонечку)
Діти: Знайшли! Цифра ЧОТИРИ!
Леді Баг- Сідайте в машину,продовжуємо нашу подорож, їдемо до наступної станції! (Їдуть під «Бібіку») Супер-Кіт:- «ЗУПИНКА «ГРАЛЬНА»
ГРА « ВІНОЧОК»
Ведуча: Молодці малята! Продовжуємо нашу подорож. Поїхали!
(Під музику пісні «Бібіка» діти продовжують подорож. Звучить об’ява «Станція Творча»)
Супер-Кіт:- «Станція «Творча!»
Ведуча:- Діти, погляньте на цій станції нас чекає творче завдання. Треба створити колаж на тему: «Школа». Давайте знайдемо картинки, які підходять для школи та приклеїмо їх до нашого колажу. Зрозуміли? Починаємо.
(Діти створюють колаж під музичний супровід.На великому мольберті біля мапи). (Діти сідають)
Ведуча: Подивіться, як гарно у вас вийшло! Чудовий колаж! Ой! А на звороті для вас я знайшла конверт! Подивимось що там! Цифра! Яка це цифра, діти?
Діти: П`ЯТЬ!
Ведуча: - Наша подорож закінчується. Ми знайшли п»ять цифр.Стільки ж букв має головне слово, до якого ми прагнули. І це слово-ШКОЛА! Чари злого чаклуна розсипались!
Леді Баг: Вітаю вас,діти! Ви великі молодці! Впорались з усіма завданнями і 1-го Вересня ви обов»язково потрапите до Школи, до Країни Знань!
Супер-Кіт- А нам час повертатись у наш ПАРИЖ. Бувайте! Хай вам щастить, легкого вам навчання і гарних оцінок!(виходять)
Ведуча:- А у нас, діти, залишилася остання станція. Вона має назву «Прощавай,дитячий сад, здрастуй школа!»
(група дітей стає в центрі на прощальні слова.)
1.- Прощай, наш садочок, спасибі за все.
Хай день тобі кожен удачу несе,
А ми хоч підемо до школи,
Тебе не забудем ніколи.
2. -Дякуємо всім, хто працює в садочку
За ласку, увагу, турботу, привіт .
Ми всі полюбили цей рідний куточок ,
Бо тут нас навчали про весь білий світ.
3 Сьогодні тут дорослі і малі,
Всі наші друзі шлють вітання,
В цей зал в останнє ми прийшли
Щоб слова вдячності сказати на прощання.
4.- Нашим вихователям дякувати будемо.
Як до школи підемо,- ми вас не забудемо!
5. Спасибі нашій добрій няні,що нас оберігала,
За те, що чистоту тримала, добавку наливала.
6.- У цій залі, мов артисти ми охоче виступали
І розігрували дійства,І вірші декламували.
7.-Спасибі усім, хто був поруч із нами,
Тепло і любов віддавав до кінця.
Ми хочемо міцно вас всіх обійняти,
І побажати вам щастя й добра!
8.- Так трапляється, що діти виростають.
Час пливе, його не зупинить.
Відлітаєм, наче птахи, відлітаєм,
А так хочеться спинитися на мить.
( всі діти встали півколом) ПІСНЯ «ПТАШЕНЯТА»
Слово надається директорці я/садка, вона вручає дипломи про закінчення першого навчального закладу - Дитячого садка!
Социальные закладки